Ο φόβος φέρνει το κρασί (λ)

ο φόβος μου φέρνει το κρασί

Ο Φόβος φέρνει το κρασί

Dm                                 F  Gm                       Dm
Ο Φόβος  φέρνει το κρασί  κι η μοναξιά τη λύπη
Dm                                       F  Gm                     Dm
Μα εσύ καρδούλα μου χρυσή, τίποτα δεν σου λείπει

Dm                                    Gm                   C               F
Για αυτό τα βράδια ξαγρυπνώ  και πίνω στην υγειά σου
Gm                                 Dm  C                                     Dm
Μην τύχει και σ’ ονειρευτώ  και μην  μου πεις το γεια σου

Dm                              C                         Dm
Τώρα που ζω με τη σκιά τον ήλιο αποφεύγω
Dm                                C                                       Dm
Που ξετυλίγει τις κλωστές και ξεθωριάζει τις μορφές
Dm            Am          Dm
Αυτές που λεν το φεύγω

Dm                                      F  Gm                           Dm
Μα εγώ κλείνω τα μάτια μου και βλέπω τη μορφή σου
Dm                                F   Gm                       Dm
τα κοραλλιά μαλάκια σου τον ήχο της πνοής σου

Dm                            Gm                C                 F
Οι νότες και τα χρώματα χορεύουν το μυαλό μου
Gm                           Dm  C                            Dm
Και τα δικά μας όνειρα   ‘γιναν χορός Ζαλόγγου

Dm                              C                           Dm
Τώρα που ζω με τη σκιά τον ήλιο αποφεύγω
Dm                                C                                       Dm
Που ξετυλίγει τις κλωστές και ξεθωριάζει τις μορφές
Dm            Am          Dm
Αυτές που λεν το φεύγω


Στίχοι και μουσική: Στεριανός Καρατζοβάλης  28/12/2016



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

απόψε φεύγω

ο δάσκαλος που δίδασκε

Βράσταμα από το χτες στο σήμερα