σαν θάλασσα σε αγαπώ



Ποτέ η θάλασσα δεν θα κάνει κατάδικό της το ποτάμι, ούτε το δέντρο θα αιχμαλωτίσει το πουλί και ο κάμπος το μελίσσι. Κινητήρια δύναμη για το αέναο της ζωής η ανεκπλήρωτη επιθυμία. Σαν θάλασσα σε αγαπώ (Το βαλς των ανεκπλήρωτων ερώτων) Σαν θάλασσα σε αγαπώ ποτάμι που έρχεσαι θολό να μου γλυκάνεις το νερό μέσα μου που έχω τ’ αρμυρό Μα εσύ δεν θέλεις να χαθείς, σ’ ακρογιαλιά να σβήσεις και πίσω πάλι απ’ τα βουνά θέλεις να ξεκινήσεις Σαν το κλαρί σε καρτερώ πουλί απέταγο μικρό να πεταρίσεις και να ΄ρθείς, φωλιά να χτίσεις να χαρείς Μα εσύ δεν έρχεσαι κοντά, μα εσύ δεν θέλεις τη φωλιά σκιάζεσαι από φυσήματα του κυνηγού τα βήματα Σαν κάμπος ανθολούλουστος μέλισσες ΄πιθυμούσα να μου τρυγήσουν τον ανθό κι ας μην ξανά ανθούσα Να μαραθώ με άφησες χωρίς να με φιλήσεις και με κεντρί με τρύπησες χωρίς να μ’ αγαπήσεις Σαν θάλασσα σε αγαπώ ποτάμι που έρχεσαι θολό να μου γλυκάνεις το όνειρο μέσα μου που έχω τ’ αλγεινό Στίχοι και μουσική: Στεριανός Καρατζοβάλης 14/09/2016







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

απόψε φεύγω

ο δάσκαλος που δίδασκε

Βράσταμα από το χτες στο σήμερα