Γεωργία

Γεωργία

A                             E                                                            A

Κοίτα φίλε μου ατυχία πουκάμισο δεν έχει απόψε η Γεωργία.

A                                   E                                                   A

Δεν θα βγει έτσι να τη δω φίλε μου απόψε πάω να τρελαθώ

 

D       A  E                 A

Γεωργία έβγα να σε δω

D       A  E                    A

Γεωργία πάω να τρελαθώ.

 

A                                    E                                                  A

Σήμερα έμαθε κι άλλη λέξη μου είπε επιτέλους και ένα ναι.

A                                           E                                                  A

Τη ρώτησα αν θέλει για να φύγω και μου απάντησε αμέσως Ναι.

 

Γεωργία έβγα ….

 

A

Κι έβγα στο παραθύρι σου για να σου τραγουδήσω

E                                               A

θα ‘ρθει ο καιρός για να μου πεις

E                     D     A

να ‘ρθω να σ΄ αγαπήσω.

 

Γεωργία έβγα ….

 

A                                          E                                                       A

Και κοίτα μετά από τόσα χρόνια αφού κάναμε μια κόρη κι ένα γιό

A                                       E                                                 A

Σου γράφω ένα στιχάκι ακόμα να λέει πως ακόμα σ’ αγαπώ

 

D       A  E                 A

Γεωργία έβγα να σε δώ

D       A  E                    A

Γεωργία ακόμα σ’ αγαπώ!

 

Στοίχοι και μουσική : Στεριανός Καρατζοβάλης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

απόψε φεύγω

ο δάσκαλος που δίδασκε

Βράσταμα από το χτες στο σήμερα