Όταν κλείνω τα μάτια (τα μικροτράγουδα)


Όταν κλείνω τα μάτια

 

Μήπως ο ήλιος που ξαπλώνει;

μήπως ο ύπνος; μήπως εγώ;

Μήπως το φως που με θαμπώνει;

μήπως ο κόσμος; μήπως εγώ;

 

Σπίτι μου, αυλή μου, γειτονιά,

γύρω μου τίποτε πια δεν υπάρχει

μονάχα μοναξιά και παγωνιά

και οι φωνές του ενωμοτάρχη

 

Κλείνω τα μάτια και βλέπω πιο καλά

πίσω απ΄ τις μαυρισμένες καμινάδες

αν θες να μάθεις κερδίζω πιο πολλά

μα μ΄ ενοχλούν οι τεμενάδες. 

 

Θέλω μια θάλασσα ανοιχτή

μα στη στεριά είμαι καρφωμένος

θέλω απ’ τα χείλη σου ζωή

πίσω απ’ τα τείχη μου κρυμμένος

 

Μήπως ο ήλιος που ξαπλώνει; ……

Μήπως το φως που με δυναμώνει; ……

μήπως ο ύπνος; μήπως εγώ; …..

μήπως ο ύπνος; μήπως εγώ; …..

 

Μήπως ο ήλιος…….

 

Στίχοι και μουσική: Στεριανός Καρατζοβάλης 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

απόψε φεύγω

ο δάσκαλος που δίδασκε

Βράσταμα από το χτες στο σήμερα